SEVİYORUM

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 8 Ekim 2013 Salı

isimli resimler,melek ibrahim yazılı resimler,başı bağlı kız,şiir,aşk şiirleri,sevgiliye şiirler,anlamlı sözler,
SEVİYORUM
Hani sen asitli bir şey içince hıçkırıp yerinden hopluyorsun ya,
İşte onu seviyorum..
Bir de gülümserken hafiften dudağını yana doğru büzüyorsun ya,
Ben onu da seviyorum...
Hadi aşkım namaz geçiyor dediğimde, tamam aşkım kılıcam deyişini seviyorum.
Ben iş yaparken, bana kıyamayıp yardımıma koşuyorsun,
Yükümü hafifletiyorsun, işte onu da seviyorum...
Buz dolabının süsünde elinde mikrofonla şarkı söyleyen çocuk ve
hemen yanında da benim gibi kızıl saçlı kız figürünü
Sana her gün gösterip,
"Aşkım neden bana şarkı söylüyorsun" dediğimde...
Üf aşkım başlamaaa diyorsun ya
İşte onu seviyorum...
Evde dolaşırken genelde terliğimi giymediğimde,
Bulunduğum yere gelip terlikleri ayaklarımın önüne aniden koyuyorsun ya
Ben onu da seviyorum...
"Yâsin" okuyalım dediğimde, okumaya çabalıyorsun azimle ve hevesle,
Senin o hâlini izlemeyi seviyorum...
Hiç maç izlemeyi sevmezken, seninle maç izlemeye başladım, 
hem de heyecanla istekli,
Seninle maç izlemeyi seviyorum...
Seni bana Yâr eden, gönlüme sevgini koyan Rabbimi çok seviyorum...
Daha bir çok hâlini seviyorum, Ben Seni Seviyorum...

DiĞER ŞİİRİM İÇİN TIKLAYIN

EŞİME MEKTUP İÇİN TIKLAYIN

Blog, Updated at: 16:24

0 yorum:

Yorum Gönder