N'OLUR BENİ DAHA ÇOK BEĞENİN**

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 4 Ekim 2013 Cuma

Ayşe' ye bak ne güzel tatilde.
Koyduğu gün batımı resmindeki denizde akşamüstü ne yüzmüşlerdir. Şakalaşmış ve gülmüşlerdir. Ortamları da kalabalıktır Allah bilir. Ben tek başıma oturmuş bu yazıyı yazarken yemektedirler şimdi.
Resimde tepeden çekilmiş. Yukarılarda bir otel odası sanırım. Aa nekadar sade ve güzel bir oda. Odanın resmini de çekmiş. Ne şanslıyım :)
Buluyorlar işte böyle güzel otelleri.
Aa sinem e bak, bu kız gün geçtikçe daha mı gençleşiyor? Bu ne güzellik böyle, hele o aylaynırı özenle çekişi yok muuu. Bir ben beceremiyorum bu işi. Bir ara kafayı takmıştım: bende çekeceğim o incecik başlayıp göz kapağımın sonuna kadar hafiften kalınlaşarak çekmeyi diyerek. Baya bir uğraşmıştım. Ama artık gerek yok. Makyaj yapmıyorum :) Ama hakikaten o aylaynır işi zor iş beceri gerektiriyor :)
Melis' e bir bak yaa. Bu kız dahamı güzelleşmiş ne yapmış. Kamerayı çevirmiş. Kendini çat diye çekmiş. Hani fotoşop motoşop hiç bir şey yok. Belki biraz instagram efekti, ama olsun. İnsanın gözünden anlaşılıyor neşesi. Onun gözünde güneş gözlüğü var ama olsun...
Belli neşesi yerinde. Sanki şarkı söyleye söyleye yürüyordu ama bir an bize poz vermeye durdu...
Saçında hem rüzgar esintisi hemde güneş. Arkasını tam göremiyorum ama güzel bir yere benziyor.. Neredeler acaba? Kim kimeler? Hiç derdi tasası yok gibi maaşallah...
İyi haberler var bu resimde. Benimse surat buruşmuş, onunda yüzünden güneşte fazla kalmaktan çiller fışkırıyor. Dur beğeneyim şunu, o da beni beğenir sonra...
Oo Funda' yı gördün mü? Dışarıya çıkarken aynadan kendi fotoğrafını çekmiş. Bugün ne giydim yapıyor bize. Stili başka bu kızın, nerden buluyor bu kıyafetleri, farklı aksesuarlı takıları hele de o şapkayı?
Halbuki ben öyle değilim. Bir haftadır aynı eteği geçiriyorum altıma. Üstüme de her zamanki uzun ceket ooohhh uydu diyip çıkıyorum dışarı :)
Halbuki Funda öyle mi? Toplantıya yetişmem gerekiyor yazmış. Toplantı için giydiği kıyafete baksana ne cesur renkler tercih etmiş. O çantası ne öyle. Acaba nerden aldı, tam benim beğendiğim bir çanta. Bak o almış. Kim bilir daha neleri var. Bu giydiği kombin, acele çıkıyorum tarzı. Evden acele çıktığı hali bu mu? Oys benim bu kombini uydurmam için bir gece önceden düşünmem gerek.
Millet bir kahve içmeye giderken bile çekiyor ince topukluları. Benimse topuklu giymeyeli uzun zaman oldu.
Hümeyra' ya bak. Değişik bir yemek yiyor. Asma yaprağına sarılmış. Harika görünüyor. Neresi orası? Bi bakayım...Antalya mı... Hmmm tabi orada insan diyeti bozar. Diyeti bozacak kadar eğleniyor demekki. Acaba ortak arkadaşlarımızla mı gitti. Ne eğlenirler onlar şimdi. Bakayım kimseyi etiketlemiş mi?
Melis' e bak. Nerede yabancı kokoş kızlar varsa eklemiş profiline. Onlara bakıp tarz yapıyor aklınca. O dudaklar ne öyle kıpkırmızı rujunu da sürmeden resim ekleyemez instagrama. Bu kız hep süslü valla...
BEN ŞİMDİ BU YAZIYI NİYE KOYUYORUM BURAYA?
BAŞI BAĞLI KIZ,TESETTÜR,TESETTÜR BLOGU,TESETTÜR KOMBİNLER,YENİ SEZON TESETTÜR KOMBİNLER,HANIMLAR REHBERİ,Ne demek istiyorum beni takip edenlere?
Yazımın amacı ne?
Hızlı hızlı beğenilip takip edilince neden beynimdeki mutluluk alanları yanıp sönmeye başlıyor? Eskiden beğenme mi vardı canım.
Yine geçinip gidiyorduk bir şekilde.
Nedir bu yeni sosyal medya düzeni.
Nedir bana kendi resmimi çekip koydurtan narsistlik sevilme isteği. Nedir şu girdiğim denizi, baktığım şu manzarayı tanımadığım insanlarla paylaşma motivasyonum?
Nedir bu Ayşe' den, Melis' ten, Hümeyra' dan çektiğim? 
- Yoksa bakın ne güzel, ne neşeli, ne paralı, ne zevkli, ne kadar kalabalık ve ne kadar mutluyum? Bu mu yoksa demek istediğim?

NOT: BLOG AÇMADAN ÖNCE ESKİ TWİTTER HESABIMDA ÇOK VAKİT GEÇİRDİĞİM ZAMANLARIMA SESLENİŞTİR...


Blog, Updated at: 11:36

0 yorum:

Yorum Gönder