EKİNEZYA & BEN

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 5 Ekim 2013 Cumartesi

Bugün "ekinezya" çayı aldım. Bilindiği üzere bir haftadır siyah çay içmiyorum.  Ekinezya nın bir sürü faydasını duymuştum. Bugünde markette görünce aldım. O yüzden sizlerle de paylaşmak istedim.

KESİNLİKLE HAMİLELER VE 1 YAŞIN ALTINDAKİ ÇOCUKLAR KULLANMASIN.

ekinezya,ekinezyanın faydaları,ekinezya çayı,teserrür blog,islami blog,doğal yaşam blogu,bitkisel yaşam,organik yaşam,
Bunlarda ekinezya çaylarım :) Çok tatlılar değilmi?

Şimdi size biraz ekinezya'dan bahsedeyim:

Ekinezya Kuzey Amerika yerlileri tarafından
Soğuk algınlığında,
Yılan sokmalarında,
Ağrılı durumlarda,
Öksürüklü hastalıkların tedavisinde,
Boğaz ağrısı ve baş ağrısının tedavisinde kullanılıyormuş.


EKİNEZYANIN FAYDALARI:
Özellikle soğuk algınlığı tedavilerinde,
Grip ve nezle gibi hastalıklarda,
Üst solunum yolu hastalıklarında,
Vücudun savunma sisteminin güçlendirilmesinde,
Ağrılı durumlarda,
İltihaplı hastalıklarda,
Yılan akrep gibi böcek sokmalarında ,
Deride meydana gelen alerjik durumlarda,
Bağışıklık sisteminin güçlendirilmesinde, faydalıdır.

UYARILAR: Çocuklarda 12 yaşına kadar önerilmiyor. Çocuklarınıza içirmeyin.Ekinezya hiç ara verilmeden 10 günden fazla kullanılmamalıdır. Yani bir kırgınlık soğuk algınlığı ve yukarıda saydığım vak' alarınız varsa kullanın. Ama hamileyseniz kullanmayın sakıncalıymış. Bu soğuk havalarda yazım inşallah ilaç gibi gelir.
Sevgilerleee...
Grip tedavisiyle ilgili diğer yazı için TIKLAYIN
 

Blog, Updated at: 14:00

0 yorum:

Yorum Gönder