EŞİME MEKTUP**

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 3 Ekim 2013 Perşembe

Dinlenilen şey: İç ses.

Yenilen şey: Ayva

Yanıbaşımda: Lamba

Kalbimde: Sen

Dün eşimin doğum günüydü. Facebook ta bahsetmiştim hani :) Aşağıda yazanlar hayatıma girdiğinden bu yana bana değişik duygular yaşatan eşime idi.

"Fıkırdıyorum. Kıpırdıyorum. Kıkırdıyorum. Herkes de durgun. Anlıyorum. Yine de anlatmam lazım. Zira daha fazla içimde tutamıyorum. Geceleri, beni bir sağa bir sola çağırıp sersem eden, kalp atışlarımın sesini açan ..."
"Bir değil, birkaç ritim birden girdi hayatıma. Aynı anda. Ekim ayında..."

Bu sözlerin hepsi eşim içindi. Bazı merak edenler oldu. Şimdi merakları gitmiş oldu. İnsan bu duyguları başka ne için yaşar ki? Hayatında güzel aklını başından alan şeyler olmalı ki, bunları yaşamalı değil mi?

AŞK SÖZLERİ,AŞK RESİMLERİ,TESETTÜR BLOG,DİNİ BLOG,EN GÜZEL AŞK SÖZLERİ,
BUNU BİZE ÖZEL YAPAN  PHOTOSU YA DA TEŞEKKÜRLER.

EKİM ayı benim için bambaşka önemler barındıran bir ay. Çünkü sen girdin hayatıma. Sen doğdun bu ay da. Sonra yine bu ay da evlenme teklif ettin bana. Bu ayda nişanlandık. Alyanslarımızda bile ekim yazarken, nasıl olur da benim içimden türlü duygular geçmez. Aklım sersemleşmez.
Seni bana bağışlayan Rabbime binlerce şükürler olsun.
Birini seviyorsun bulutlar homurdanmaya başlıyor, birbirine çarpıyor. Yada her ne oluyorsa işte. Sonra birden yağmur başlıyor.
Senin bastığın toprağa yağıyor. Çoraklığını gidermek istiyor. Sırf sen basıyorsun diye o toprağa, benim yağmurlarım yağıyor sana ve toprağına. Ama bu yağmuru herkes göremez, bilemez.
Bir de en sevdiğimiz "an" var yaa... İşte onu bu dünyada hiç bir şeye değişmem.
Bir de huzur bulduğum yer var... O da senin omzun... Sakinlik, dinginlik. Hani hırçın denizin dalgaları olur ya. İçim hırçın olduğunda, senin omzunda yaşadığım o huzur...
Sonra senin beni sevdiğin geliyor aklıma, içim " niye saklayayım ki diyor, sevilecek bir şeyim her neysem..."
Az biraz daha seviyorsun ve baharı geliyor gönlümün. Renkleniyor yapraklarım. Sonra bir postacının güzel haberi gibi geliyorsun bana. Boş bir resim sayfasına önce mutluluğun resmini çizdiriyorsun bana. Sonra çocuk gibi boyuyorum o resmi, delicesine hemde taşıra taşıra...
Sonra kuruyan dalların oluyor bazen, yakıp içimi ısıttığım. İçim sensiz üşürken, senleyken bu duyguyu hissettiriyorsun...
HEDİYE,DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ,ÖZSÜT,KOTON,
EŞİMİN DOĞUM GÜNÜNDEN**

Belki ‘aşk’, kendimiz hakkında duyduğumuz en güzel şeyden yapılmıştır...

SENİ SEVMİYORUM, ÇÜNKÜ SENİ ÇOK SEVİYORUM...

EŞİME YAZDIĞIM ŞİİR İÇİN TIKLAYIN

Blog, Updated at: 15:40

0 yorum:

Yorum Gönder