TESETTÜRE GİRMEK İSTİYORUM AMA...

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 6 Ekim 2013 Pazar

tesettür,tesettür blogları,tesettür resimleri,başı bağlı kız,islami blog,dini blog,




Ben tesettüre girmeden önce. Örtünmeyi düşünüyor musun? dediklerinde:

- Hayır aslaaaa!
- Neden kapanayım?
- Daha gencim ilerde kapanırım,
- Şimdi düşünmüyorum,
- Hem Müslümanlık tesettüre girmekle mi oluyor?
- Ne tesettürlüler var, açıklardan daha beter,
- Bana bunu sormayın, rahatsız oluyorum,
gibi cevaplar verirdim...

Şeytan nasıl beni ele aldıysa, tesettüre girmeyi bırak, düşüncesi bile itici geliyordu. Yoldan geçen tesettürlü bayanları gözüm hiç görmüyordu. Çevremde sanki onlar yokmuş gibiydi. Hani şeytan gözünü kör eder ya, şimdi düşününce anlıyorum. Resmen gözümü bağlamış. Anlayacağınız ben hiç oralı değildim.
Tesettüre girmeden iki hafta önce, kuzenim bana dedi ki; "ne güzel namaz kılıyorsun, dini kitaplar okuyorsun, tesettüre girmeyi düşünüyor musun?" dedi. Bende şaşırdım. Kızdım aklımca...
"Bilmiyorum ya hayırlısı" deyip geçiştirdim.
Beklemiyordum bu soruyu. Aklımda hiç yoktu ya hani. O yüzden. (Nerden bilebilirdim, tam iki hafta sonra ona, ben tesettüre girmeyi düşünüyorum diyeceğimi). Hayat böyle iştee...
Bu dünyaya gelme amacımızı unutuyoruz. En önemli konu bu.
Bu dünyaya neden geldik? - Bunu idrak edersek eğer ve ona göre yaşarsak hiç bir zaman gaflete, dara düşmeyiz. Yolumuzdan sapmayız. Yaşama gayemizi bulur ve bir o yana bir bu yana savrulmayız inşallah...
Hayatta insanlar neden mutsuz ve kendilerini boşlukta zannedip, psikolog kapılarında sürünüyor zannediyorsunuz? İşte bu yüzden! Eğer yaşama gayemizi bilsek ve Rabbimize bol bol secde edip dua etsek, onun emir ve yasaklarına göre yaşasak o mutsuzluktan ve boşluktan kurtuluruz. İçimize huzur dolar. Çünkü o içimizdeki boşluk huzursuzluk, yüreğimize Allah sevgisini koymadığımız için oluyor.
Sadece dünya için yaratılmış gibi, sadece dünya için yaşıyoruz.
Biz sadece dünya hayatına kapılıp, ölümü unutmak için mi yaratıldık?
Şeytan unutturuyor, nefsimiz devreye giriyor. Herkesin derdi: nefsimi nasıl terbiye ederim? Tabiki bol bol bilgi sahibi olarak. En önemlisi hayata geliş sebebimizi anlayıp, şeytanı da hilelerini de tanıyarak. Bunları yapınca görün ve bakın nefsiniz nasıl terbiye oluyor...
Ben yine konudan saptım :) ama olsun iyi de oldu değil mi?
Konumuza dönüyorum hemen....
Açıkçası bende herkeste olduğu gibi tesettüre girersem çevrem, eşim ne tepki gösterir acaba diye düşündüm. Bu düşünce tesettüre girmeden bir hafta önce oluştu kafamda.
Kuzenimle msn de konuşurduk. Bana dini kitaplar önerirdi, bende tamam derdim. Ama almazdım önemsemezdim yani. Şeytan diyor ki bize: "tamam de yaaa geçiştir"
 Anlayacağınız tesettüre tamamen girene kadar, hep sahte mutluluklar yaşamışım bunu anladım...
BU YAZININ DEVAMI GELECEK İNŞALLAH...

Blog, Updated at: 13:20

0 yorum:

Yorum Gönder