NAMAZ KOMBİNİM

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 17 Eylül 2013 Salı

Her yer için bir kıyafetimiz var. Dışarısı için ayrı, ev için ayrı, yolculuk için, okul için vs...
Peki bize bütün bunları yapmamızı sağlayan ve bunları bize veren sonsuz hikmet sahibi Allahımızın karşısına çıkarken ne giysem diye düşünüyor muyuz?
Benim hem çok rahat hem de çok kullanışlı bir namaz elbisem var. Geçtiğimiz bayramda Ankara ziyaretimizde, Hacı Bayram Veli Camii' nin çarşısından aldığım namazlık elbisemi ve namaz kombinimi paylaşacağım :)
Sizlerede fikir olması açısından.
namaz kombin,tesbih,başörtü,

Bunların hepsini ayrı yerlerden aldım. Namaz kılacakken bir de baktım; hepsi bir uyum içinde. İşte dedim Rabbinin karşısına tam lâyık bir kıyafet ...
namaz elbisesi,ferace,

Bu kalp şekli verdiğim namaz tesbihim de ablamın hediyesi. Öyle güzel kokuyor ki :)
su yeşili eşarp,namaz örtüsü,namaz kombini,

Bu başörtüm de yeğenimin hediyesi.Zemini su yeşili ve üstündeki cici şekiller ise yeşil. Namaz elbisemle aynı renk.

Tabiki tesettüre yeni girdiğim için, tek namaz elbisem bu. Çok rahat oluyor. Evde kimse yoksa ve kapı çalsa da hemen üstünüze takabiliyorsunuz. Ferace tarzı bir elbise. Umarım işinize yarar :)
Sevgilerle. Allah' a emanet olun :)

Blog, Updated at: 14:30

0 yorum:

Yorum Gönder