YOL KOMBİNİM

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 16 Eylül 2013 Pazartesi

Bugün sabah 05:00' da eşimle beraber yola koyulduk. Geçici bir süre 2 aylığına il değişikliği yapacağımızdan Facebook sayfam da bahsetmiştim.
 Aceleyle yola çıkmadan önce sizler için çektiğim, yol kombinimi paylaşıyorum.
Genelde yolculuklarda bol pantolon tercih ediyorum.Üstüne de arabadan inince felan hava serin olur diye Trençkot tercih ettim. Hem uzun olması da rahat etmemi sağlıyor.
Kombin,eşarp,

tesettür kombini,yol kombini,

tesettür kombini,yol kombini,
yol kombini,

tesettür kombin,yol kombini,

yol kombini,tesettür kombini,tesettür blogu,
tesettür kombini,yol kombini,Arabanın içinde de rahat etmek için uzun kollu bluz tercih ettim. Başörtümü de evde bağlanan rahat başörtülerden tercih ettim. Açık tenliyseniz.Fuşya rengi yüzü daha canlı gösteriyor. (Rengini ve desenini çok beğeniyorum bu başörtümün.)Ayakkabı olarak ta Converse tarzı sarı ayakkabılarımı ve ona uygun olan sarı renk spor ve geniş çantamı tercih ettim.

PANTOLON: Lcw
TRENÇKOT: Colin's
BLUZ: Fashion Friends
ÇANTA: David Jones
BAŞÖRTÜ: Yasemin

Eğer yolculukta ne giyeceğinize karar veremiyorsanız, bu tarz şeyler daha rahat oluyor.
MUTLU HAFTALAR :)

Blog, Updated at: 15:06

0 yorum:

Yorum Gönder