SONBAHAR TESETTÜR KOMBİN ÖNERİLERİ

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 18 Eylül 2013 Çarşamba

    Sonbaharında gelmesiyle; nedense bol bol Sonbahar ile ilgili kombinler yayınlamak istiyorum :)

dantelli kot gömlek,tesettür kombin,sonbahar kombin,
Kot gömleğim çok amaçlı. Hani mevsimlik  (her mevsim giyilen) denir ya. O türden bir kot gömlek :) Benim sevdiğim kol modeli ve dantel detayları çok hoşuma gittiği için almıştım. Alttaki resimlerde yakından danteli göstereceğim.

dantelli kot gömlek,tesettür kombin,sonbahar kombin,koton,büzgülü kol,
Bu eteğimi diğer kombin Postlarımda da görmüştünüz. Rengi zaten bir çok renkle kombin edilebilen bir renk. 

tesettür kombin,moda blogu,tesettür blogu,david jones çanta,
Bu çantamın da iki taraflı kullanılması çok hoşuma gidiyor :) Sarı ve zeytin yeşili olarak iki rengi var. Kombinlemek te kolay oluyor. Ve eteğimle de uyum içinde olması da ayrı bir mutluluk sebebi;)

pembe spor ayakkabı, tesettür kombin,pembe şal,
Pembe şalımla uyumlu olmasından dolayı bu ayakkabılarımı çok kullanıyorum. Ayrıca hem çok tatlı hem de rahat.

dantel,dantelli kot gömlek, koton,sonbahar,büzgü kol,
Kot gömleğimin dantellerini de yakından göstermek istedim. Bunu çok seviyorum ben :)

kton,koton kot gömlek,dantelli gömlek,
Cepleri de böyle dantelli :)

tesettür kombin, eyfel kuleli düğme, eyfel kulesi gömlek,koton,
Şalım ve gömleğimin içindeki bluzumun renk uyumunu göstermek istedim :) Düğmelerim de eyfel kuleli...

tesettür etek,tesettür kombin,


KOT GÖMLEK: KOTON
ETEK: Fashion Friends
BLUZ: Lcw
ÇANTA: David Jones
AYAKKABI: Ykm

Diğer Kombin Postlarım için Tıklayın...

Blog, Updated at: 14:56

0 yorum:

Yorum Gönder