KÖR müsün?

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 3 Eylül 2013 Salı

         Bu şakayı çok yaparız değil mi? Biri karşısındakini görmezse direk söyleriz. Aslında söylemekte istemeyiz ama Şeytan o anda ağzından çıkarıyor insanın.

         Bilmiyoruz bize verilen nimetlerin değerini :( acaba alnımdaki sivilce ne zaman geçer? Bu ayakkabıya hangi çanta uyar, bugün hangi AVM' ye gitsem vs....

         Hep dünyevi şeyler düşündürten nefsimize bir dur diyemedik gitti! Bu yazdıklarımı önce kendime söylüyorum. Kimse yanlış anlamasın! Hep beraber birbirimize yardımcı olalım ve Hak yolunda ilerleyelim inşallah.... 

kör,şeytan,Allah
            Bu konuya nereden girdim; çünkü bugün dışarı çıktığımı Facebook Sayfam' da yazmıştım. Eve döndüğümde apartmandan içeri girince elektriklerin kesik olduğunu gördüm. Yukarı doğru ilerledim, zaten birinci katta oturduğumuz için biraz ışık gelir diye de, telefonun ışığını açmadım. Kapıya gelinceye kadar bir şey yoktu. Ama, kapıya anahtarı sokacağım zaman parmaklarımla kapıya dokundum. Anahtar deliğini bulmaya çalışırken :(. O hep uzaktan seyretmekle yetindiğim ve ibret almadığım, gözleri görmeyen insanlar aklıma geldi ve o gören kıymetli  gözlerim' den yaşlar süzüldü :(

           Rabbimizin bize bol bol Kur'an okuyalım, faydalı yazılar okuyalım diye verdiği gözleri bizler alışverişlerde gereksiz şeylere bakarak harcıyoruz. Ahirette nasıl hesabını vereceğiz? İşlediğimiz günahlardan hemen sonra tövbe edersek Allah bizi affeder...Çok bağışlayıcı, Affeden Rabbime sığınıyorum...

kör,şeytan
Rabbim gönül gözü açık insanlardan eylesin inşallah...
.

Blog, Updated at: 14:30

0 yorum:

Yorum Gönder