Dua Kardeşliği♥♥♥

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 3 Eylül 2013 Salı

            Her namazdan sonra mutlaka hepimizin Rabbimizden istediği istekleri vardır değil mi? Bugünde burada namazdan sonra ettiğimiz dualarımızı paylaşmak istiyorum :) Ne dersiniz dua  kardeşliğine?
            Herkes yorum yaz kısmına. Ettiği duaları yazsın :) Belki namazlardan sonra birbirimize de dua ederiz...

namazdan sonra edilecek dua

            Hadis-i Şerifte, "Beş vakit farz namazdan sonra yapılan dua kabul olur." buyrulur...
Belli şeyleri ezberleyip her namazdan sonra şiir ezberler gibi dua okumak. Şuursuzca edilen duadır. Rabbimiz bizden kişisel olarak ta istekte bulunmamızı emrediyor. "Benden isteyin" diyor...

          Konuyu açan kişi olarak önce ben yazayım :)
  1. Allahım bu aciz ve günahkar kulunun namazını kabul et.
  2. Eksiklerim varsa sen tamamla.
  3. Allahım verdiğin nimetlere şükürler olsun. Her nefeste sana şükreden kullardan eyle beni.
  4. Gözümü haramdan, dilimi yalandan koru Allahım.
  5. Bana vesvese veren Şeytandan sana sığınırım, sen her şeye gücü yetensin, Sen Ol dersen her şey olur. Sen imanlı kullarından olmayı nasip eyle.
  6. Allahım kusursuz olan yalnızca sensin. Benim kusurlarımı bağışla.
  7. Bu dünyadan ayrılırken Kelime-i tevhid' le karşına gelmeyi nasip eyle...
                 Son zamanlarda dualarıma eklediğim yeni dualar :
dua,namaz
  1. Sağlıklı ve hayırlı bir evlat nasip eyle :)
  2. Eşimin namaza başlamasından dolayı çok mutluyum Allahım. İstekleri geri çevirmeyen Rabbim. Sana sonsuz şükürler olsun.
  3. Sen beni iki cihanda da eşimden ve sevdiklerimden ayırma.
  4. Şeytanî düşüncelerden ve şeytanî insanlardan beni ve sevdiklerimi koru.
  5. Şu anda acı çeken ve zulüm gören Müslüman kardeşlerimizin acısını dindir Allahım...



Şimdilik aklıma gelen ve sıklıkla ettiğim dualar bunlar :)
Şimdi sıra sizdeeee....

Blog, Updated at: 15:58

0 yorum:

Yorum Gönder