KOMBİN-4 (◡‿◡✿)

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 3 Eylül 2013 Salı

ÇEEE-KKKİ-YOOO-RRRUUUUMMMM •●♥ ♥

kombin,tesettür

         Bugün Tesettüre girdiğimden bu yana ilk kez (eşim olmadan) tek başıma dışarı çıktım.Mecbur kaldığım için çıkmalıydım.  
         Bu fotoğrafı da YKM de çok zor şartlar altında çektim :) Çok kasıldım zaten. Düşünün; ilk kez başörtülüyken tek başına çıkmışlığın verdiği tarifi belirsiz duygular ve bir yandan da alışveriş yapacağım telaşı.  Etek alacağım ve karar veremiyorum. 
         Bunların yanı sırada kuzenim hadi merak ediyorum? Nasıl çıktın kombinini çekip Whatsap tan yolla, sen başarırsın diye mesajlar atıyor :)Elimdeki market poşetlerini yere bıraktım. Bu kadar karmaşa içinde nihayet çektim. Çok şükür... 

eşarp,tesettür,kombin
Etek konusunda karar kılamayıp Eşarp beğendim :) Bugünkü aldığım eşarp...

Eşarp : Rosa Park
Kombindeki Gömlek: By KOTON






Blog, Updated at: 19:35

0 yorum:

Yorum Gönder