BU BİR RÜYADIR BELKİ

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 3 Kasım 2013 Pazar

Dinlenilen şey: Kalbimin sesi.

Kalbim: Hep sen.

Parmağımda: Hediyen.

Kulağımda: Bana sürpriz yaparken çalan şarkı. ( Eleni Vitali - Gramma kai grafi )

ŞARKIYI DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN.


Gün boyu yakında ayrılacağımız şehri gezdik. Günün bir bölümünde de kendimizi dağlara vurduk. Palandöken dağına çıktık. Yöre kültürünü anlamaya çalıştık. Yorulduk. Akşam olunca da ÖZSÜT e gittik.
Bana sevdiğim menüden söyledin.

Banana split,özsüt,tesettür,tatlı,
Banana split

Ben Özsüt e gitmişliğin mutluluğu içinde yüzümde gülücüklerle yukarıdaki tatlı şeyi yerken. O an bir şarkı çaldı mekanda...
Kafamı kaldırdım sana döndüm ve
- Bu şarkının adı ne acaba aşkım soralım garsona tamam mı?  çok güzelmiş felan derken...
Şarkının güzelliğiyle tekrar tatlımı yemeye koyulacakken kafamı bir çevirdim kiiii...
Önümde bu kutu ?**
Banana split,özsüt,tesettür,tatlı,hediye,sevgiliye en güzel hediye,bayan için hediye,

Daha içini açmadan gözlerim doldu ,,,
Müzik harika, önümde beklemediğim anda hediye, karşımda bu dünya da en çok sevdiğim gözler, sevdiğim mekan...
( Normalde sevdiğini bile söyleyemeyen ve romantik olmayan bir eşim var.)

hediye,sevgiliye en güzel hediye,bayan için hediye,yüzük,taşlı yüzük,
Kutunun içi açılır ve mutluluktan gözler dolar...

hediye,sevgiliye en güzel hediye,bayan için hediye,başı bağlı kız,tesettür,takı,
Mekandaki insanlar umrumda olmadan sevdiğinin boynuna sarılınır. Uzun uzun gözlerine bakılır... Gözler konuşur.

hediye,sevgiliye en güzel hediye,bayan için hediye,tesettür,takı,başı bağlı kız,
Bu yüzüğü çok beğenmiştim ve aşkım çok pahalı almayalım demiştim... Sıradışı ve resimde göründüğünden daha güzel bir yüzük.


Ben nasıl anlatayım sana olan aşkımı şimdi?
Rabbimin bana en güzel hediyesi...
Yok yok rüyalarımın prensi :)
Mutluluktan ağlatan benii...
Seni tanımadan önce filmlerde bile duygulanıp ağlardım. Ama ne zaman ki sen hayatıma girdin, tam film izlerken ağlayacağım kiii. 
Hemen gıdıklıyorsun ve gözlerime bakıyorsun ya hani. O zaman gözlerinin derinliklerine dalıyorum ve ağlamayı unutuyorum. Allah herkese böyle sevgi nasip etsin. Ve nazarlardan korusun bizi.

SANA YAZDIM BUNU
Sadece bakarsın bazen,
O bakışlar neler anlatır.
Sanki tek kelime etsen büyü bozulacaktır.
Sana uzun uzun bakmayı seviyorum.
Sana bakınca , 
Rabbim ne de özenerek yaratmışsın
Sen benim için, sırf ben mutlu olayım diye
Baktıkça seni hatırlayayım diye hediye yollamışsın diyorum

Birini çok seversin, hani elin ayağına dolanır...
Sevdiğin içinde sevgini açıklayamazsın.
Çünkü sevgin o kadar büyüktür ki, hiç bir kelimeyi yakıştıramazsın.
Sadece sevgindir büyük olan.
Geri kalan her şey küçük.
Sen bile küçüksün, karşındaki küçük.
Ama sevgin büyük...








Blog, Updated at: 13:57

0 yorum:

Yorum Gönder