BENİM DÜNYAM / BLACK

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 1 Kasım 2013 Cuma

Şu günlerde sinemalarda oynayan baş rollerini Beren Saat ve Uğur Yücel' in oynadığı "Benim Dünyam" filmi hakkında bende görüşlerimi yazmak istedim. Bu film 2005 yılında gösterime giren ve Hint yapımı olan "Black" filminin aynısıdır. Zaten filmde de belirtmişler, Black filminden alıntı diye. 
Benim değinmek istediğim konu: 
Hindistan yapımı olan ve bütün dünya da çok beğenilen ve yankı uyandıran bir filmin taklidinin izlenmeme riski büyüktür. Ben filmin taklidini izleyip büyüsünün bozulmasından korkuyorum. O yüzden de ben izlemedim. Çünkü filmin orijinalinden çok etkilendim ve neredeyse çevremdeki herkese izlettim. Yine izlemek istesem orijinalini izlerim. Keşke bu kadar iyi oyuncular yeni ve hiç oynanmamış bir senaryoyla karşımıza çıksalardı.

black,benim dünyam,beren saat,tesettür,

Filme eminim çok emek harcandı ve ben de bu emeğe saygı duyuyorum. Ama her şeyin orijinali güzeldir diyorum.
black,benim dünyam,beren saat,tesettür,


Filmin konusunu merak edenler için konusunu paylaşıyorum:
Ela, henüz iki yaşındayken geçirdiği hastalık nedeniyle hem gözlerini hem de duyma yetisini kaybeder. Bundan sonra çevresiyle tamamen uyumsuz biri olarak yetişir. Bu durum genç kızı iyileştirmek için hayatını adayan Mahir Hoca ile tanışana dek devam eder...
Film, Hint yapımı bol ödüllü Black (2005) filminden uyarlanıyor. Beren Saat'in doğuştan kör, sağır ve dilsiz baş karakteri canlandırdığı, Uğur Yücel' in ise genç kızın hayatına girip ona engellerinden sıyrılıp yaşamayı tanıtan öğretmen rolünde görüyoruz. Filmin yönetmen koltuğunda da Uğur Yücel bulunuyor.


Gelelim filmin orijinaline. Konu aynı ama filmi izlemenin ve sizleri de alıp filmin içine sürüklemenin zevki bir başka. Herkesin izlemesini istedim ve izlemeniz için filmin linkini paylaşıyorum. Hazır hafta sonu da gelmişken. Yanınıza sevdiklerinizi alıp ışıkları kapatın ve bu filmi izlemenin keyfine varın derim.
BLACK,BLACK FİLMİ İZLE,BENİM DÜNYAM,TESETTÜR,

FİLMİ İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN






Blog, Updated at: 15:32

0 yorum:

Yorum Gönder