MADONNA MÜSLÜMAN MI OLUYOR?

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 7 Ekim 2013 Pazartesi

Bu gün bir haberle karşılaştım ve içimde az da olsa bir ışık yandı. Başlığı görünce çok mutlu oldum. Başlıkta "MADONNA MÜSLÜMAN MI OLUYOR?" yazıyordu. Madonna Kur' an-ı Kerim okuyormuş ve araştırıyormuş. İnşallah dua edelim ki Allah İslamı yaşamayı ona ve tüm isteyen insanlara nasip etsin. Bizlere de idrâkı ile Müslümanlığı yaşamayı ve yaşatmayı nasip etsin inşallah...
Bizler ibadetlerimizi yerine getirirken başkalarını kötü etkilememeli ve onları da islamiyetten soğutmamalıyız. Çünkü dinde zorlama yoktur. ( Ben tesettüre girmeden önce ve namaza başlamadan önce, bana hor bakan insanlardan dolayı zaman zaman namaz kılma düşüncesinden soğuyordum. Bunu yapmamaya özen gösterelim lütfen. Allah bile kullarını affederken bize yargılamak düşmez.)Sadece onlar için dua etmeliyiz. Hor bakmamalıyız. Çünkü kimin ne olacağı belli olmaz. Ne hafızlar var; Kur' an ezberini unutmayı bırak, okumayı bile unutuyorlar. Allah şeytana ve şeytani insanlara fırsat vermesin inşallah...

HABERİN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN

Blog, Updated at: 13:40

0 yorum:

Yorum Gönder