"İLK" LERİMİN BAYRAMI

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 27 Ekim 2013 Pazar

Evet gerçekten de bu bayram benim ilk' lerimi yaşadığım bayramımdı.
Öncelikli olarak tesettürlü ilk bayramımdı. Eşimin ailesi ve yakınları beni ilk kez tesettürlü gördü. Herkesten sevgi dolu sözcükler duymak, tesettüre girdiğimde hissettiğim mutluluğuma mutluluk kattı. Evliliğimin birinci Kurban Bayramıydı :) 
tesettür blogu,başı bağlı kız,tesettür kombin,bayram kombini,Ailemden uzakta ve eşimin ailesiyle geçirdiğim ilk bayramımdı. Eşimin ailesini daha yakından tanımak açısından tatilimizin on beş gün olması iyi oldu. 
Eğer eşinin ailesini kendi ailenden ayrı tutmazsan ve herkesi Allah rızası için seversen anlaşamayacağın kimse yoktur. 
Bu bayram diğer bayramlardan farklı geçti. Yeni insanlar tanıdım, kaynaştım, aldım aynı zamanda da verdim. Çok şey öğrendim. Benden büyük olan, yaşıtım olan... hatta benden küçük olan herkesten bir şeyler öğrenmeye çalıştım.
"Geniş Aile" kavramını sonuna kadar yaşadım :) Benim için tanışma yemeği düzenleyen eşimin akrabalarına davetlere gittim. Bayram ziyaretlerine, misafir ağırlamaya günde bir değil bir kaç kez kahve yapmaya.... kısacası alıştım kalabalığa... 
Bayramı yaşadım coşkuyla adeta... Bayram kalabalıktır, bayram ailedir, bayram sevmek ve sevilmektir... Bayram hatırlanmak- hatırlamaktır....İyilik yapmak, hediyeleşmek karşındakini mutlu ettiğinde güler yüze bakmaktır. Yaşlılıktan kırışmış elleri öpmek ve sevmektir. Eşimin sülalesiyle kaynaşmaktı bayram. Kaynaştım, yeni bir aileye karıştım. Bundan mutlulukta duydum... 
Özlediklerim oldu bu bayram... Ailem meselaaa... Onlardan uzakta ilk bayramımdı. Babamla abim bayram namazından geldiğinde kahvaltı sofrası hazır olur ve hep beraber bayramlaşıp güle konuşa kahvaltı yapardık. Sonra akraba ziyaretleri ... Telefon la aradım ...Dayanamadım Ağladım, bayramlarını kutlayacaktım güyaa... Ağır geldi birden içime onlardan ayrı olmak bayram da... Sonra toparlandım, düşündüm, anladım... Böyle olacaktı bundan sonra... Aklıma geldi büyüdüğüm. Büyüdüm biraz daha...
Hasret giderdiklerim de oldu... Eşimin ailesi ve akrabalarıyla önceden hep kısa görüşmüştük. Her zaman telefonla arayıp sorarım ama, yüzyüze bir başka... Özlemiştim sevdiğim insanın ailesini. O nu büyütenleri, büyüttüklerini. Uzun uzun önceden de baktığımız albümlere baktık. Güldük, eğlendik. Eşimin küçüklük hallerini, videolarını izledik. "Meğer benden önce de hayatın varmış" diyerek baktı gözlerim meraklaaa...
İçimden geçirdim "o bunları yaparken bende bunları yapıyordum" diye...
Eşimin çocukluk fotoğraflarından aldım. O kadar tatlıymış kiii :) 
Bu akşam eve yeni geldiğimizden şimdilik bu kadar yazabildim. Yorgunluk daha ağır basıyor :) Biraz aceleye gelen yazımla beraber "Mutlu Haftalar" şimdiden :)

Gelecek yıl da Bayramı gerçekten bayram gibi yaşayanlardan olalım inşallah...
Yeni ciciler aldık hem ev için hem de benim için. Bir sürü de hediyeler var paylaşmak istediğim.
Bayram la ilgili bol resimli yazılarımı eklemeye başlayacağım inşallah :) Bu yazım sadece bir giriş ti... Gelişme ve sonuçları ilerleyen günlerde ayrıntılarıyla ekleyeceğim...




FACEBOOK HESABIM İÇİN TIKLAYIN






Blog, Updated at: 23:31

0 yorum:

Yorum Gönder