BAYRAM KOMBİNİM

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 11 Ekim 2013 Cuma

Biz inşallah bayramda eşimin memleketinde olacağız. Bu da benim orada geçireceğim ilk bayram. O yüzden tabii ki bir heyecan var. Ay' ın 11' inde yani Cuma günü Allah nasip ederse yola çıkıyoruz :) 
Yola çıkmadan önce de evde alelacele bayramlıklarımı çekmek istedim. Bu benim tesettürlü ilk bayramım :) çocuklar gibi sevinçliyim. Çok şükür.
Şimdi buyurun bakalım Bayram kombini faslına :)

ARMİNE KAP MODELLERİ, ARMİNE SONBAHAR KIŞ KAP MODELLERİ,TESETTÜR KOMBİN
Bluzuma görür görmez aşık olmuştum zaten. Eteğimi de daha önce almıştım. Bayramı düşünerek. Ama hiç giymedim. Bir türlü ona uygun farklı ve güzel bir bluz bulamıyordum ki: bu güzel bluz çıktı karşıma. Eğer hala bayramlık almadıysanız  öneririm. Bu arada şalımı da ilk kez hijab tarzı bağladım. Biraz eceleyle fazla iyi olmadı ama, bayramdan sonra ilerleyen günlerde bağlama şeklini anlatabilirim...
NOT: Eteğim kırmızı değil, vişne rengidir. Ama resimlerin azizliği işte... 


ARMİNE KAP MODELLERİ, ARMİNE SONBAHAR KIŞ KAP MODELLERİ,TESETTÜR KOMBİN
Bu resimde de yakından görmenizi istedim. Eteğimin bel kısmındaki dantel ayrıntı çok tatlı. Eğer resmi tıklayıp yakınlaştırırsanız. Bluzun yakasındaki demir işlemeleri görebilirsiniz. Ayrı bir hava katmış. Bluzumun kol modelinin ismini de hatırlayamadım gitti :( Ama çok şekerr... Bayram gelse de giysem.


ARMİNE KAP MODELLERİ, ARMİNE SONBAHAR KIŞ KAP MODELLERİ,TESETTÜR KOMBİN
Çantamın fiyonk detayıyla eteğimin belinin arkasındaki fiyonk uyumunu da sevdim. Ben zaten kurdela hastasıyım. Bluzumun düğmeleri sarı ve ortasında da taşı var :)
ARMİNE KAP MODELLERİ, ARMİNE SONBAHAR KIŞ KAP MODELLERİ,TESETTÜR KOMBİN,DANTELLİ UZUN ETEK MODELLERİ,RUGAN AYAKKABI MODELLERİ,RUGAN AYAKKABI ÇANTA KOMBİNLER,
Eteğimin altındaki şeker dantelcik detay çok hoş. Yakınlaştırıp bakın derim. Yalnız fotoğraflarda etek kırmızı gibi çıkmış. Ama kırmızı değil! Vişne rengi gibi bir şey. Çok tatlı rengi var :) Kumaşı da çok hafif ve yumuşak. Şifonumsu tarzda. Ayakkabım ve çantam rugan tarzda.
ARMİNE KAP MODELLERİ, ARMİNE SONBAHAR KIŞ KAP MODELLERİ,TESETTÜR KOMBİNLERİ, BAYRAM TESETTÜR KOMBİNLERİ,TESETTÜR BAYRAM KIYAFETLERİ,
Gelelim "Kap" olayına. BEN PRENSESLER GİBİ OLUCAM Kİ BU BAYRAMMM :) Bu güzel ve farklı Kap' ı aldım. Çok çok hoş duruyor. Resimdekinden kat kat daha güzel diyebilirim. ( Eşim de bu Kap' ı beğendi. Onun beğenmediği bir şeyi giymem zaten.) Vizon rengini hep sevmişimdir. Kap' ımın yakasında ince pileler halinde tül detay var. Aynı tülden etek uçlarında da var. Desenini de aşağıdaki resimde yakından görebilirsiniz. Çok hoş.
ARMİNE KAP MODELLERİ, ARMİNE SONBAHAR KIŞ KAP MODELLERİ,TESETTÜR KOMBİN
Kumaşın desenine de yakınlaştırıp bakabilirsiniz. Bu arada çok güzel bir yanı daha var bu Kap' ın....
Altında resimde de gördüğünüz gibi tül var. O kadar güzel gösteriyor ki sizi. Sanki prenses gibi hissediyorsunuz :) O tülü eğer istemezseniz çıkarabiliyorsunuz. Fermuarla eklenmiş.

ARMİNE KAP MODELLERİ, ARMİNE SONBAHAR KIŞ KAP MODELLERİ,TESETTÜR KOMBİN,tesettür blogu,armine,hijab style,hijab tarzı,
Şal olayına gelince, bayramda sadece bu Şal' ı takmayı düşünmüyorum. Başka bir Şal' la da kombinleyebilirim. Zaten kıyafetim buna müsait. Her renk mevcut yani :) Kap la uyumlu oldu diye resimlerde bu Şal' ı kullandım. Şifon kumaşlı bir Şal' da eteğim ve bluzumla uyumlu olabilir. Bu kapın içinde adım atarken çok rahat edilebiliyor. Bol ve rahat yani. Severim salaş ve bol kıyafetleri....


ARMİNE KAP MODELLERİ, ARMİNE SONBAHAR KIŞ KAP MODELLERİ,TESETTÜR KOMBİN,Armine Şal modelleri,Hangi kıyafetle hangi takı gider,Aker kahverengi şal modelleri,
Bu iğne de bayrama özel; taşlı eşarp iğnelerim. Yüzüğüm ve kolyem kıyafetimle tam bir uyum içinde. Kayınvalidemin hediyesiydi :) Bu arada kayınvalidem kıyafet konusunda çok zevklidir. Tam bir profesyonel diyebilirim. Ondan çok öğreneceğim şeyler var...

Bluz: ARMİNE
Etek: TUGBA VENN
Kap: ARMİNE
Şal: AKER SPORT
Ayakkabı ve Çanta: Kayınvalidemin hediyesi. (Rugan)
Takılar: Hediye.

Evde giyme kombinlerimi de vakit bulup çekemedim. Bayramda kayınvalidemde giyeceğim ev kombinlerimi daha sonra paylaşacağım inşallah...

DİĞER KOMBİN ÖNERİLERİM İÇİN TIK TIK

Blog, Updated at: 08:39

0 yorum:

Yorum Gönder