KOMBİNLER & 2013 KURBAN BAYRAMIM- 2

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 30 Ekim 2013 Çarşamba

Bir önceki yazımda bayramımın birinci gününden bahsetmiştim. Şimdi ikinci günümüzden devam ediyorum :)
Kayınvalidemler yeni evlerine hemen bayramdan bir kaç gün önce geçtiler ve bizim gittiğimizde henüz ev düzene girmemişti. Yine de bir kaç resim paylaşmak istedim. Burası daha düzene girmemiş salon. 

Bayramın birinci günü hep evdeydik. İkinci gününü ise bayram ziyaretlerine ayırdık. Hem akrabalarla kaynaşma hem de bayram gezmesi yaptık.
Burası eşimin akrabalarından birinin villasının bahçesi. Bahçeye girer girmez kendimi güllerin arasında buldum :) Beni tanıyanlar ne kadar çiçek ve gül düşkünü olduğumu bilirler. Daha bir çok çiçek vardı ama malum bayram ziyaretinde insanlarla da ilgilenmek gerekiyordu. O yüzden az resim ve çok muhabbet oldu. Ama ben sonuna kadar yaşadım bu güzellikleri.

Resimde de görüldüğü üzere her yer yemyeşil ve rengarenk çiçeklerle dolu :)

Ve bu resimdeki şeker adam eşimin dedesi, benim hemen önümdeki de annem (kayınvalidem). Resmi çeken eşim. Babam da annemden dolayı görünmüyor :) Evin kapısının önünde saksıyla asılı saçaklı çiçekler dikkatinizi çekti mi? Resimde görüldüğünden daha huzur verici emin olun. 
bayram kombinim,tesettür kombin,
Bayramda herkesin çok beğendiği ve kendimi içinde prenses gibi hissettiğim  Armine' den aldığım bu güzel Kap' ımı doya doya giydim :) Kap' ımla ilgili detaylar için TIK TIK.

başı bağlı kız,
Veee bu güzel bayan Rezzan Ablam. Eşimin akrabası ve bu güzel bahçenin sahibi. Benim bu hallerimi görünce bahçedeki bütün gülleri bana vermek istedi. Yolumuz uzun olmasa dikmek için fidan bile verecekti. Ama maalesef yolumuz uzun. O gördüğünüz güller kurutulup salonumdaki vazoda yerlerini aldılar bile. İlerleyen yazılarımda paylaşacağım inşallah.
Rezzan Ablayla birbirimizi çok sevdik ve uzakta da olsak telefonla da olsa görüşmek üzere ayrıldık...
Veee akşam yemeğinden sonra kardeşlerle gönül kahvesinde keyif yaptık :) 

bayram kombinim,tesettür kombin,
Gönül kahvesi' nin o rengarenk ışıklarına bayılıyorum :) Akşam olunca harika gözüküyorlar... Şal: AKER

Eşimin kardeşleriyle muhabbet ve hasret gidermeceee :)

Çok sevdiğim ve iki cihanda da beraber olmak istediğim sevdiceğim ve ben :)


Pembe tutkum burada da kendini gösterdi :) Eğer yolunuz düşerse Gönül Kahvesinde menüyü elinize aldığınızda "PEMBE" diye bir içecek karşınıza çıkacak. İçmenizi tavsiye ederim. İçerken de beni hatırlayın :) Afiyet olsun...


Bayramda Adıyaman da olup, çiğ köfte yenmez mi hiç? Görümcem bizim için çok lezzetli çiğ köftesinden yaptı. İlerleyen günlerde tarifi blog da sizlerle olacak inşallah :)

çiğ köfte,çiğ köfte tarifi,

Ben eskiden acılı hiç yiyemezdim. Ama şimdi ise bayılıyorum. Annemden bir turşu aldım kiii tatmanız lazım. Hem acı hemde süper bir şey. "Biberiye turşusu" İlerleyen günlerde o da blog da yerini alacak inşallah :)


çiğ köfte,çiğ köfte tarifi,

çiğ köfte,çiğ köfte tarifi,

Veee bugünde böyle güzelliklerle son buldu.
Buraya yazarken bile bayramı adeta yaşıyorum. Umarım sizlerde okurken mutlu olmuşsunuzdur.
Bayramın devamı bir sonraki yazı da. Takipte kalınnn... Sevgilerleeee.




Blog, Updated at: 12:30

0 yorum:

Yorum Gönder