Vitamin Deposu

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 11 Eylül 2013 Çarşamba

         Bugün hasta olduğum için, ne yemek yapsam diye düşünürken. Ne var ne yok diye dolabı açtım. Karnıbahar, tavuk, havuç, maydanoz vs...
"Vitamin deposu olan bir yemek yapmalıyım" dedim.    Karnıbaharı da çok severim :)
       Eşim pek sevmez ama ben yapınca yiyor. İnsanın elinin lezzeti olmalı derler ya. Bende ondan varmış.
        Şimdi bugün benim 'special' im olan, "vitamin deposu" adlı yemeğimi tanıtacağım. :)


karnıbahar,yemek,sağlık,hastalık,havuç,sebze,



MALZEMELER:


1 adet havuç

1 adet biber

Orta boy karnıbahar

tavuk 

kekik

karabiber

tuz

pul biber

domates salçası

soğan

sarımsak

maydanoz

sıvı yağ




tavuk,yemek,

Tavuğu 15-20 dakika kaynatıyoruz. Sonra bir tabakta derisini sıyırıp, parçalıyoruz. Sonra havucu, biberi doğruyoruz.

yemek,havuç,biber,
Ben üstteki gibi doğruyorum. Hasta olduğum için de pek özenemedim. Siz nasıl seviyorsanız öyle doğrayabilirsiniz.


soğan,sarımsak,sağlık

Ben bu defa arpacık soğan kullandım. Siz normal soğan kullanabilirsiniz. Sarımsakları da daha sağlıklı olsun diye, bütün olarak attım.

yemek,karnıbahar,sağlık,






Havucu, sıvıyağı, biberi, soğanı ve parçaladığım tavuğu biraz soteliyorum.
karnıbahar,sağlık,yemek,sebze,
Karnıbahar ve salçayı ekleyip, birazda tavuk suyu koyarak pişmeye bırakıyorum.

karnıbahar



yemek,karnıbahar,sağlık,sebze,



Sonra afiyetle yiyoruz. Çok sağlıklı ve güzel bir yemek oldu :)
Siz tarifte damak tadınıza göre oynama yapabilirsiniz. 


Ben normalde kıyma ile de yapıyorum.

Blog, Updated at: 18:24

0 yorum:

Yorum Gönder