Limonlu Çay

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 11 Eylül 2013 Çarşamba

✿ Hastalanınca mutlaka yaptığım iyileşme yöntemlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Şimdi aklıma gelenleri yazıyorum.✿

limonlu çay,sağlık,soğuk algınlığı,
Limonlu Çay

                            *Benim için ilk başta limonlu çay gelir. (Hatta benim babaannem, ben kendimi bildim bileli limonlu çay içer. Bende küçükken babaannem öyle içiyor diye, çayı limonlu içerdim.)
                *Daha sonra limonlu tavuk suyu çorbası. 
( İçinde tavuk, şehriye, havuç, maydanoz, dereotu vs.. var.)
               *Mutlaka nane limon kaynatırım.
               *Turunçgiller gurubundan hangisinin mevsimiyse ondan yerim. (C vitamini açısından.)
               *Boğazım acıyorsa; zencefil iyi geliyor. (Zencefilli, ballı ve limonlu çay.)
Zencefilli, Ballı ve Limonlu Çay
               *Normal zamanlarda uyuduğumun iki katı uyumam gerekiyor.
               *Bol bol su içmek iyi gelir.
               *Kalın giyinirim, isterse yaz olsun :)
               *Eğer mevsim kış ise limonlu ıhlamur çayı iyi geliyor.(İltihap giderici ve ağrı kesici özelliği olduğu kanıtlanmış.)
Şehriyeli Tavuk Çorbası
                *Adaçayı ve yeşil çay da yöntemlerim arasındadır.
           *Son olarak ta eşimin ısrarı üzerine; aç karnına 2 kaşık bal :(


             Hasta olmadan, önlemlerini almak lazım. Hele de Sonbahar' a girdiğimiz şu günlerde çok dikkat etmeliyiz. Çorapsız gezmemeli ve bitki çaylarını yanımızdan ayırmamalıyız...
                  ✿Allah iyilik versin hepimize ✿

Blog, Updated at: 13:07

0 yorum:

Yorum Gönder