TESETTÜRDEN ÖNCE BEN~~2

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 25 Eylül 2013 Çarşamba

 Tesettürden önceki duygularımı yazıp, kendime kızmama ve Rabbime defalarca tövbe etmeme sebep olacak bir yazı daha sizlerle; buyurun...

tesettür,tesettür blogu,tesettüre nasıl girdim,tesettüre yeni girenler,tesettür moda blogu, tesettürle ilgili hadisler,


Hep deriz ya "şimdi ki aklım olsa...."
Evet bende diyorum şimdiki aklım olsa; cemaat dersanesine gittiğim günlerde,  uyumaz ve hocalarımdan yararlanmak için peşlerinden ayrılmazdım. Bazı akşamlar hocalarımız bizi yurda alırlar ve sorularımızı çözerlerdi. Akşam çay saatinde de sohbet yapmak isterlerdi. Ben ise o zamanlar ne yapardım? Hocayı dinlemezdim üstüne üstlük dalga bile geçerdim. sabah namazına kaldırmaya gelirdi hoca ve ben duyardım ama duymamazlıktan gelirdim. "KALKMA " derdi şeytan. Bende zaten şeytan la iyiyim kalkmazdım. O ne derse benim için önemli olan oydu. Kalbimden tamamen ölüm duygusunu silmiştim bir zamanlar. Hiç ölmeyecek mişim gibi yaşıyordum. Zaten şeytanın görevi bize ölümü unutturmak. Ölümü unutan kişi, cehenneme gideceğini de unutuyor. Allah' ın emir ve yasaklarını da aklına getirmiyor. Gelelim konumuza. Dediğim gibi hocalarım genç ve güzellerdi.
Bunlar ne yapıyor yaa... Fazladan para mı veriyorlar bu hocalara? Neden bu hocalar uyumuyor? hem gençler, hem güzeller, neden bir sevgilileri yok?
Neden telefonla konuşmuyorlar, kesin bunlara fazladan para veriyorlar yaa. Yoksa neden yapsınlar bu kadar fedakarlığı  vs...
HIH... meğer salakmışım... Hizmet aşkı varmış gönüllerinde ... ben bilemedim :(
Bu dünya da ne kadar cefa çekersek, diğer hayatta yani sonsuz hayatta o kadar mutlu oluyor muşuz, bilemedim...
Meğer güzelliğimizi gençliğimizde Rabbimiz için saklar ve onu sadece eşimize gösterirsek; cennette bize aklımızın ve hayalimizin ermeyeceği nimetler verilecekmiş. Ben yeni yeni anlıyorum.
Hem hocalarımın sözünü dinlememekle günah işliyor, hem de onlar hakkında gıybet ederek ve yalan yanlış düşüncelere kapılı onları eleştirerek te ayrı yetten günah kazanıyordum.
Ama Rabbim beni yine de bırakmıyordu. Allah izin vermeseydi,ben o cemaat dersanesine kayıt olamazdım. O hocalarla tanışamazdım. Allah her şeyi bilen ve her şeye gücü yetendir.
İstediğini huzuruna kabul eder... Bende istediklerinden mişim ama kıymetini bilememişim...
Gelelim en çok kendimden iğrendiğim ve utandığım kısma.....

Hocalarımız dersane içinde derslerde saçlarını açarlardı. Dersane de erkek hocalarda vardı. Ders bitiminde zil çalınca bir erkek hoca koridordan geçse, bayan hocamız kapı arkasına saklanır yada koşa koşa kaçardı. Erkek hocalarımız da aynı şekilde bayan hocalarımızın saçı açıksa ona bakmamak için kaçardı. Kafasını çevirirdi.
Ama bunu gören ben. Şeytanın bana içimden seslendiği sesleri dışıma vurarak hepsini tek tek sesli olarak söylerdim :(
Ya bu hocalar salakmı, neden kaçıyolar öcü görmüş gibi? Altı üstü saçı açık işte....
“Resulüllah (s.a.v) kadınlardan erkeklere benzeyenlere, erkeklereden de kadınlara benzeyenlere lanet etti.”(Buhari nr:5751, ebu Davut nr:4098, Ahmet b.Hambel nr:3149, Nesei nr:9161)

“Ümmetimin son dönemlerinde bir takım adamlar olacaktır. Erkekler gibi eğerlerin (bineklerin) üzerine binip cami kapılarına ineceklerdir. Hanımları ise giyinik uryandır, (giyinik çıplaktır), başları üzerinde arık deve hörgücü gibisi vardır. Onalara lanet edin. Zira onlar lanet olunmuşlardır.” (Ahmet b.Hambel - müsned nr.6786, Ibn-i Hibban sahih nr:5655-7347)

"Kadın örtülmesi gereken avrettir. Dışarı çıktığı zaman şeytan ona gözünü diker." (Tirmizî, Radâ, 18).

Meğer bu hadis-i Şerifler den haberim yokmuş. Biz örtünmekle yükümlüymüşüz. Allah' ın bu emrine uymadığım için çok pişmanım çoookkk :(
Neden mi?
Biz bütün bu kainatı yaradan, bize böyle muhteşem mucizevi bedeni veren, içmemiz ve yememiz için milyonlarca çeşit yiyecek veren Rabbimiz...
Diyor mu ki; "ben bugün sıkıldım yoruldum, geceyi yaşatmayacağım, yarın da güneşi doğurmayacağım... Dünya da bir gün dönmesin ne olacak?"
Diyor mu?
Ama biz ne yapıyoruz?
Rabbimize günde bir saatimizi ayırmaktan bile aciziz. İşim var gücüm var. Allah istese o işi senin elinden alamaz mı?
"Sınavım var benim için çok önemli, namaz beklesin." Sen böyle dersen O yüce Allah o sınavını sana kazanmanı nasip etmeyebilir, değil mi?
Yaa! beş vakit namaz günde en fazla bir saatini alıyor müslüman kardeşim :(
Ben namaza başlamadan önce hep işlerim ters giderdi. Sürekli acı çekerdim. Kısa mutluluklar yaşayıp, sonunda yine hüsrana uğrardım :( Sonra yine günahlar silsilesi...

Ne zaman ki namaza başladım... Gerçek mutluluğu buldum ve hayatta hiç bir şey beni üzmemeye başladı. Çünkü bu dünya Yalan Dünya. Gerçek hayatımız öldükten sonra... Ve ölümün de ne zaman geleceğini bilemeyiz. O yüzden hemen tövbe edelim... Günah işledikten sonra hemen tövbe edersen Rabbin affeder...
Çünkü Allah affetmeyi çok sevendir...

 "Resulullah (aleyhissalatu vesselam) buyurdular ki: "İstiğfar eden kimse günde yetmiş kere de tevbesinden dönse günahta sorumlu sayılmaz."

Eğer konuya dönecek olursak, şu an kendimden utanıyorum. Hocalarım hakkında yalan yanlış yorumlar yaptığım için çok üzgünüm. Ve biliyorum ki Rabbim beni affetti. Mutluluk meğer çok yakınımdayken, ben yalan dünya da aramışım...
Son olarak; Tesettüre girdiğim gün kendi yazdığım bir sözle yazımı sonlandırıyorum... 

"Fani dünyaya aldanmışım, 
Boşa yaşamışım...
Baki mutluluğu, Fani de aramışım".....

Tesettürden önceki duygularım ve yaşantımla ilgili ilk yazımı okumak isterseniz TIKLAYIN

Blog, Updated at: 15:46

0 yorum:

Yorum Gönder