Soğan Doğrarken Göz Yaşartmasını Engelleme

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 10 Kasım 2013 Pazar


swizz prozz,başı bağlı kız,tesettür,soğan doğrayıcı,

Yeni bir ürün keşfettim. Ve hemen sizinle paylaşmak istedim. Belki ama, hayatında yeni insanlarla vardır bu tür kolaylıklar evli ilgili en son haberleri neler oluyor :) evlenmeden önce evde oturmayı bilinen soğan dogramisligim yoktu.
Şimdi biz sogan dograrken gözleri yasarmayacagi ve zaman tasarrufu ile kısa zamanda soğan, havuç,ceviz,... vb kolayca sebze dograyabileceginiz bir ürün tanıtacağım. Adı Swizz Prozz
Ben doğrayın üzerinde beceriksizim.Daha oldukça hassasiyet gözümde. Aile sigara dumanı, vb .. hemen etkileniyorum. Soğan her zaman yer eşime, dogratma imkanım olur. Kendimi dograyinca çatlama ve yazdırın doğum günüm bana yasak. Normal robotumda vardır ama dev robot için çıkar bir soğan - yıkama - kaldır değil uğraştırıyor. Genellikle yanık gözlerim o alt kısmında balkon veya pencere açılacak pencerenin kenarına dogruyorum.
Eğer soğan dograyinca rahatsız oluyorsanız. Bu ürün bizim için mükemmel.





Eğer ürünle ilgili tanıtım videosu

Blog, Updated at: 00:10

0 yorum:

Yorum Gönder