Eşinize Daha Güzel Görünmek İçin (◡‿◡✿)

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 5 Eylül 2013 Perşembe

Merhaba arkadaşlar. Saat itibariyle benim en az haftada bir defa yaptığım bir maske tarifi vereceğim.
Ben önceden maskelere tonlarca para verdim desem yeridir :( Yazık o günlere...
Ama artık aklım başıma geldi tabiii...

Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine "Mısır Unlu Maske" yi denedim ve çok memnun kaldım :)
Yüzünüzün yenilenmesine rahatlamasına yardımcı olacak...

maske,mısır unu
        


mısır unlu maske
Malzemeler :
Mısır unu
1 paket maya
süt
1 yemek kaşığı bal
1 damla limon



           
           NOT: Muhallebi kıvamına gelse yeter. Yani yüzden akmayacak şekilde ayarlayın. Ben süt ve mısır ununun miktarını göz kararı ayarlıyorum. Ne fazla duru olacak, ne de koyu.

             TARİF : Tarifi kolay aslında hepsini karıştırıp iyice özdeşleştirin.

             Bekleme Süresi : 30-45 dakika kalabilir.

 Deneyenler sonuçları yazsın LÜTFEN...

Blog, Updated at: 00:26

0 yorum:

Yorum Gönder