ENGLİSH HOME & EVİME RENK KATANLAR

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 21 Eylül 2013 Cumartesi

english home,english home çiçek,english home tarzı,english home alışveriş,
Bunlar ENGLİSH HOME den aldığım ve salonumuza çok yakışan çiçeklerimiz. Evimize o kadar güzel renk kattılar ki. 5. resimde yer alan Sulak (Lavender Sulak Lİla) evimizde tam istediğim gibi sıradışı bir çiçek vazosu vazifesi görüryor.

ENGLİSH HOME,ENGLİSH HOME KOKULU MUMLAR, ENGLİSH HOME AROMATHERAPY CANDLE LİLAE ROSE, ENGLİSH HOME TARZI,FERFORJE
Genelde kokulu mum hastası benimdir. Ama bunları eşim beğendi. Biri gül kokulu, diğeri ise lavanta... Öyle güzel kokuları varki. Şiddetle tavsiye ederim :)

ENGLİSH HOME,ENGLİSH HOME BODY MİST, ENGLİSH HOME SOFT KOKU,ENGLİSH HOME İNDİRİM,ENGLİSH HOME TARZI,ENGLİSH HOME ALIŞVERİŞ MAĞAZASI,ENGLİSH HOME PARFÜM.
Bu koku English Home kendi üretimi. Çok farklı ve mistik bir kokusu var. Adı soft koku diye geçiyor.İncelemek isterseniz TIKLAYIN.
ENGLİSH HOME,ENGLİSH HOME SPA SETİ,ENGLİSH HOME TARZI,,ENGLİSH HOME ALIŞVERİŞ SİTESİ,ENGLİSH HOME FERFORJE,
Bu da ENGLİSH HOME Spa seti :)
Bunlar benim aldıklarım. Ama mağazada gezerken sizi de düşündüm ve eşime bir sürü resim çektirdim. Ben  English Home ile kucaklaşırken resim çekemezdim. O yüzden bu görevi eşime verdim :)
Aceleyle çok fazla şeyler de almak istemedim. İyice düşünüp öyle almalıyım. Her şey uyum içinde olmalı. Ama ilerleyen günlerde yine gideceğimden eminim. İnşallah...
Grip olduğum için fazla lafı uzatamayacağım. Kalın selametleee





Blog, Updated at: 19:19

0 yorum:

Yorum Gönder