Bol Resimli - Pembe Şal Bağlama Modeli

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 14 Eylül 2013 Cumartesi

     Bugün o çok sevdiğim pembe şalımı ilk kez bağladım. Acemiliğim için şimdiden kusura bakmayın. Resimlerle aşama aşama göstermeye çalışacağım inşallah :)

şal bağlama modeli,
Önce şalın ön kısmını bu şekilde katlıyoruz.

şal bağlama modeli,
Toplu iğneliğimizi de yanımıza alıyoruz. Toplu iğnenin hikayesini buradan okuyabilirsiniz.

çok güzel şal bağlama modeli,
Katlayınca kenarlardan kaymasın diye uçlarını toplu iğneyle tutturdum :) Acemilik işte...

pembe şal bağlama modeli,
Önce başımın üst kısmı havada durması için elimle ayarlama yapmaya çalıştım.  Şalın iki ucu da aynı uzunlukta bırakılarak.

güzel şal bağlama,
Sonra iğneyle orayı havaya kaldırıp tutturdum.

güzel şal nasıl bağlanır,
Her iki yandan da bu şekilde alarak ortada çenemin altında birleştirdim.

güzel şal bağlama modeli,

şal bağlama modeli,
Böyle kancalı iğneyle tutturdum.

güzel şal nasıl bağlanır,
Sonra iki yanını da bu şekilde iğneliyoruz ki, dışarda rahat edelim. Yoksa kayar ve bozulur.

güzel ve kolay şal nasıl bağlanır,
Resimdeki gibi yandan elimizle uygun bir yer tespit edip, şalı yandan boğazın altından geçirerek, başımızın üstünden biraz aşağıda iğneliyoruz. (Arkası aşağıdaki resimde görüldüğü gibi oluyor.)

şal nasıl bağlanır,

şal nasıl bağlanır,

şal nasıll bağlanır,
Önde kalan fazla kısmını içime giydiğim bluza iğneyle tutturuyorum. Böylelikle püsküllerin diğer kısmı da önden görünüyor.

güzel şal nasıl bağlanır,
Çenemizin altından böyle iğne görünmeyecek şekilde geçiriyoruz.

tasarım, şal bağlama modeli,
Bu kelebeği hatırlayan var mı? Gömleğime ben tasarlamıştım. Bununla ilgili yazımı Tıklayarak okuyabilirsiniz.
        Bu Şalımın Kombini için TIKLAYIN

Blog, Updated at: 20:26

0 yorum:

Yorum Gönder