Ben Çocukken-3

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 10 Eylül 2013 Salı


çocuk,hikaye,anne,kardeş,


          İkinci yazımdan kaldığım yerden devam etmeye çalışacağım...

       Okul öncesi dönemimden sonra;
Geldi çattı o hem korktuğum hem heyecanlandığım zamanlar. Biz okullar açılması itibariyle ilçeye taşındık. Babannem de bizimle kaldı. Annem ve babam köydeydiler. Babam sabahları arabayla sabahları evden arabayla iş için çıkar akşama dönerdi. Tabi bütün işlerde anneme kalırdı. Köy işleri, inekler, bahçe işleri vs...

      Annem çok sabırlı ve her zaman iyi düşünen bir insandır. Hala da öyledir. Allah başımızdan eksik etmesin. Canım annem yine ondan uzaktayım. Ömrüm hep uzaklıklarla geçti...
      Ama çok şükür ki hayattalar ve her istediğimde seslerini duyabiliyorum. Tatillerde bayramlarda görebiliyorum.
      Bazen unutuyoruz nerden geldiğimizi, bir havalara giriyoruz nefsimize uyarak. Bunları yazdıkça rahatlıyorum. Kendimi sorguluyorum içimde.
En azından insan nerelerden nereye geldiğini bilmeli değil mi?
okul,çocuk,anne,baba,

      Okullar açıldı ve biz abimle aynı okula gidiyorduk.
İlk gün okula gittik. Okul o kadar büyük gelmişti ki gözüme :( çocuk kalbimi ürküttü o kocaman bina. Beni annemden ayıran bina!
Hala geçeriz arada okulun kenarından memlekete gittiğimizde kardeşlerimle :(
     O gün okul büyüktü, okuldaki çocuklar çok uzaktı bana, yeni gelmiştim köyden. Sanki dengim değillerdi. Ablam ortaokula gittiği için aynı okulda değildik.
     Tenefüslerde abim de bahçeye çıksa diye hep kapıya bakardım :( gözlerim hemen dolacak gibi olurdu.
Sonra son ders zili çaldı. Abimle okulun bahçesinde buluşup beraber eve gidecektik.
Ama abim bahçede yoktu. Ya ben önce çıkmıştım yada o sonra. Bilemiyorum, tam hatırlamayız şimdi bile konuştuğumuzda :(
      Ben o gün eve gidene kadar ağladım, çünkü abimi bulamamıştım :( Allah tan geçtiğim yerlere iyi bakmıştım ki yolu çıkardım. Ama Allah yanımdaydı ve gözyaşlarımı görüyordu.
    Sonra eve gittiğimde abimde bende ağlıyorduk :(
O günü hiç unutamam. Hala abimle konuşuruz ve bana "hakkını helal et kardeşim" der. Ve gözleri dolar...  (Şu an da gözlerim dolduğu gibi)

DEVAMI GELECEK---



Blog, Updated at: 21:57

0 yorum:

Yorum Gönder