İlk Ciciler

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 1 Eylül 2013 Pazar

eşarp-şal-tesettür
2 Eşarp, 1 şal
          İlk tesettür alışverişimden resimler koymak istedim. YKM' den eşimle beraber benim için alışveriş yaptık. Tesettür için uygun kıyafetlerim olmadığından öncelikle eşarp ve şal beğendik. Hepsi de benim sevdiğim renkler :) 
         Dikkatimi çeken bir husus ise; hep içimde acaba tesettürlüler için uygun kıyafet va rmıdır? sorusuydu. Biraz endişeli girdim mağazaya. Her zaman açık kıyafetler almaya girdiğim mağazaya bugün kapalı kıyafet almak için girdim ve Rabbim öyle bir yardım ediyor ki. İnsan görmek istediğini görüyor. Bu zamana kadar gözüme ilişmeyen kıyafetleri bugün Rabbim girer girmez hiç zorlanmadan karşıma çıkardı. 
1 Etek ve 3 tane bluz
       Bluzlarım hep kısa kolluydu. Uzun kollu bluz ihtiyacım vardı. Çok şükür buldum :) İlerleyen günlerde üstümde de görmeyi nasip etsin Allah :)

 Eşarplar: Rosa Parks
Şal: Şehri Şal (YKM)
                                         Etek: Limon
      Bluzlar: Fashion Friends




Blog, Updated at: 00:33

0 yorum:

Yorum Gönder