BUGÜNLERDE...

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 29 Ağustos 2013 Perşembe

   Tahmin edeceğiniz üzere yoğun günler geçiriyorum. Bir süredir buralarda yoktum. Akşamları çok yorgun hissettiğim için dikiş projelerine biraz ara vermiştim. Ama bugünlerde biraz daha iyi hissediyorum. İlk üç ayı bitirdiğimiz için biraz daha adapte olmuş durumdayım.
    Hızlı kilo almış olmaktan şikayetçiydim biliyorsunuz. Diyetisyene gittim, bana 2050 kalorilik bir diyet yazdı. Yaklaşık 10 gün oldu, ben artık dengeli beslenebiliyor, kurt gibi acıkmıyor ve 10 gündür kilo almıyorum. :)


                                                                  Pantolon: Sheinside

   Saçta örgüyü çok seviyorum. Saçım bu sıralar kısa olduğundan örülmüyor. Bu tokayı görünce çok sevdim. saçımla aynı renk. Dolayısıyla saçımı örmüş gibi duruyorum.

Blog, Updated at: 11:30

0 yorum:

Yorum Gönder