ÇİÇEKLİ ELBİSE

by Kadın Sitesi Moda Güzellik Kadınca on 22 Haziran 2013 Cumartesi



  Dergideki en zor, en karışık modeli bulup dikmek benim işim... Bu modeli ilk gördüğümden beri aklımdaydı dikmek. Burda mayıs 2013 sayısındaki 108 nolu elbise modeli. Modeli jarse kumaştan dikmişlerdi. Bunun iki avantajı varmış ki ben diktikten sonra anladım: Model fermuarsız, jarsenin esnek olmasından dolayı giyip çıkarması kolay olur, hem de modelin kollarının arka iç kısımları önden göründüğünden, jarsenin içi düzgün duracağından, çirkin bir görüntü oluşturmaz.


  Benim kumaşım esnemediği için ben aşağıdan başlayarak 50 cmlik gizli fermuar taktım. Yandan bir kısmını açık bırakarak yırtmaç görüntüsü de sağlayabilirim. Boyunu biraz daha uzun tuttum, böylece etek kısmı kalem etek gibi oldu. Bir de bel kısmı bol oldu, arkadan pens attım.

Blog, Updated at: 13:25

0 yorum:

Yorum Gönder